2018/02/22

8/40 | 9+1 szexi sorozatnyitó muzsika





Szervusz, kedves Blog-Vándor!

Ma egész nap szitál a hó, ami igazán varázslatos. Élvezném is, ha a hidegfront nem okozna nálam féloldalas agybénulást. De elhatároztam, hogy ma sem maradhatunk bejegyzés nélkül, hiába émelygek a fejfájástól. The show must go on... szóval összeszedtem pár sorozatnyitó dalt, amiket nagyon megkedveltem. Ahogy általában, most sem rangsorban, hanem betűrendben számoztam meg a dalokat. A sorozat milyensége most nem mérvadó, sőt az openingek videója szintén teljesen elhanyagolható. Csak dőljünk hátra és élvezzük a muzsikát.



#1 Black Sails
/Bear McCreary/




#2 Drifters
/Minutes Til Midnight: Gospel of the Throttel/




#3 Ergo Proxy
/Monoral: Kiri/





#4 Ghost Hound
/Kojima Mayumi: Poltergeist/




#5 Nana
/Anna Tsuchiya: Lucy/




#6 Outlander
/Bear McCreary & Raya Yarbrough: The Skye Boat Song/




#7 Rainbow: Nisha Rokubō no Shichinin
/Coldrain: We're Not Alone/




#8 Sons of Anarchy
/Curtis Stingers & The Forest Rangers: This Life/




#9 True Blood
/Jace Everett: Bad Things/





+1 Death Note
/Maximum the Hormone: Zetsubou Billy/
(csalás, mert ending, de az openinghez nem találtam HD videót)





Becsszó, holnapra összekaparok egy rendes bejegyzést. Addig is köszönöm a látogatást, szeretettel várlak IDE is, ODA is.

Bye.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése